Budoucnost je v síťovém marketingu

Budoucnost je v síťovém marketingu

Das Ekosystém je digitální síť sdružující společnosti a technologie umožňující tvorbu, uchování a výměnu hodnot (digitálních aktiv). Vše není jenom o blockchainu a o kryptoměně DasCoin (jeden z druhů digitálního aktiva), ale také o ekosystému ve kterém je blockchain spravován.

Budoucnost velkých společností je v sítích a v motivačním síťovém marketingu, tzv. incentivized marketingu.

Incentive Marketing

Incentive Marketing

Mnoho lidí si klade otázky, proč zrovna tato forma marketingu?

Někteří se domnívají, že je nelegitimní, že může být zneužíván. Přes veškeré pro i proti se tvůrci Das Ekosystému rozhodli, že chtějí maximálně využít pozitiva této formy marketingu a podporovat jeho růst právě tímto způsobem a spravedlivě odměňovat.

V současnosti zaznamenáváme obrovský nárůst hodnoty společností, které v podstatě nic nevlastní ani nevyrábí a přesto svojí hodnotou překonávají ty největší tradiční podniky a to jen díky tomu, že vyžívají sdílenou platformu – internet a a nabízejí služby a produkty.

Příkladem je Uber, který nabízí dopravu. V principu je Uber podobný běžné taxislužbě. Je přímo závislý na internetu a chytrých mobilních telefonech. Služba se objednává i platí prostřednictvím mobilní aplikace.

Uber

Uber

Dalším příkadem je AirBnb, sociální síť a webová služba zprostředkující pronájem ubytování. V dubnu 2014 získala investici 450 milionů dolarů od TPG Capital, čím ji společnost ocenila na 10 miliard dolarů.

AirBnb

AirBnb

Tou největší sítí je Facebook (FB), který vybudoval síť s 2, 2 miliardy aktivními uživateli. V podstatě každý uživatel na FB vytváří obsah a sdílí jej s přáteli a přitom většina z těchto uživatelů o FB slyšela právě od přátel, nebo z doslechu od známých. Jenže hodnota vytvořená na FB jde na úkor našeho soukromí. Příkladem je aféra kolem firmy Cambridge Analytica, která se neprávem dostala k datům 87 milionů uživatelů Facebooku.

Věděli jste, že Facebook generuje zisk díky svým uživatelům a akcionáři extrahují veškerou hodnotu především pro sebe? Toto je koloniální model – extrahující centrální společnosti.
Facebook

Facebook

Existuje lepší způsob?

  • Proč lidé v rámci sociální sítě Facebook nedostanou každých pár týdnů zaplaceno za své příspěvky?
  • Proč vše získává Mark Zuckerberg a další akcionáři?
  • Kdyby Facebook zvolil způsob incentivized marketingu, kolik by byla hodnota samotného Facebooku?

Kdyby všichni uživatelé byli bývali odměnění za využívání a poskytování svého obsahu, hodnota by jistě neustále stoupala. Dle ekonomické predikce jsou právě sítě klíčovým elementem ve zvyšování hodnoty a směřování k prosperitě všech. -> Jak byste na tom byli vy?

Je to vše nové a stále na to přicházíme. Hodnoty se přesouvají z komodit na sítě a z dění okolo kryptoměn lze vysledovat, že lidé ještě nevědí, jak sítě ocenit. Je důležité si uvědomit, že je potřeba neustále studovat, jelikož každá změna s sebou nese fundamenty, které je potřeba pochopit, jedno je však jasné, a to, že “budoucnost je v sítích”.

Jaké jsou parametry sítě?

1) Co můžeme na sítích dělat?
2) Kdo se na sítích pohybuje?
3) Rychlost sítě
4) Kapacita sítě

Tyto parametry vytváří HODNOTU SÍTĚ. Z těchto důvodů má FB větší hodnotu, než gigantický ExxonMobile, jedna ze dvou největších korporací na světě podle výnosů a zisku.

U FB se jedná v podstatě “jen o servery” spojující uživatele, a přesto má tato síť větší hodnotu než společnosti těžící a vlastnící ropu jako komoditu, těžební stroje a fabriky na výrobu petrochemických výrobků a maziv. Ropa jako komodita a společnosti s ní spojené mají menší hodnotu, než spojení mezi lidmi sítí.

Nebylo by dobré odměnit lidi za to, že se podílí na rozšiřování sítě, s tím jak jsou sítě důležité pro nás a pro budoucnost prakticky všeho a především pro budoucnost určování hodnoty?

Společnost NetLeaders, DasCoin zavedla odměňování lidí. Odměňuje spravedlivě, na základě vlivu na růst sítě. Čím větší vliv osoba na rozšiřování sítě má, tím více je odměňována za hodnotu, kterou pomohla vytvořit.

Koloniální model (tradičního) podnikání versus sdílený model (holistický způsob) podnikání, kdy jsou příjmy rozdělovány mezi všechny účastníky sítě, dle jejich úrovně participace.

Facebook je jedna z největších společností a přitom pouze propojuje lidi. Představte si, jakou poté velikost může mít společnost, která bude propojovat jednotlivce, firmy, instituce, vlády a bude jim umožňovat podílet se na budování Internetu Hodnot a využívat nepřeberné množství digitálních aktiv a participovat na novém druhu bohatství, které nám nabízí blockchainová revoluce?

Jaká je vize budoucnosti podnikání a úspěšného obchodu?

Síťový marketing, referenční marketing, affiliate marketing = MLM je základ budoucího obchodu.“

-> Základem úspěchu je vybrat si společnost s produktem, kterému důvěřuji a mohu ho s čistým svědomím doporučit.

Bill Gates, spoluzakladatel Microsoftu, tvrdí, že zeje obří mezera na trhu s informačními technologiemi. „V dnešní informační době je nutné, pokud chcete být úspěšní, vysvětlit klientovi přednosti svého produktu. Je jedno, co prodáváte, vždy má navrch ten, kdo je blíž zákazníkovi, neustále ho trénuje v efektivnějším využívání věci. Zhruba 80 % potenciálu počítačů, tabletů a chytrých telefonů zůstává veřejností nevyužito, protože s nimi lidé neumí zacházet. Kdyby tyto produkty prodávali v rámci síťového marketingu, rádi stráví s klientem osobně bez pohledu na hodinky celé dny a zasvětí ho do všech kouzel, až si získají trvalého klienta.”

Gates také prohlásil: „kdybych měl dnes vše budovat znovu, raději než stavět starý typ společnosti, začnu vytvářet firmu na principech síťového marketingu.“

Bill Clinton, 42. prezident USA se domnívá, že „MLM může vyřešit ekonomickou krizi. Je totiž šancí pro každého. 

Chcete se dozvědět o novém druhu bohatství, tedy toho jak technologie blockchain změní peníze a podnikání?

Čtěte více na:  https://dascoingroup.cz/o-dascoin/smart-blockchain/

Tým DasCoinGroup

 

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.